God kväll

Hemma igen efter en helt underbar dag, är ganska skönt att unna sig lite lyx ibland. För det mesta går man skitig & fryser i stallet, men idag har jag inte frysit ett dugg(!), & skitig har jag inte heller varit. Men kunde ändå inte hålla mig ifrån mina odjur så det blev en vända till stallet & galopperade lite i snön med Grålls. 

Tyvärr kunde vi inte åka upp & rida Prinsen idag, halva pappas monter till Göteborg Horse Show var kvar i Danmark, men detta är löst nu så vi ska upp & rida honom om en vecka ist. På tal om Göteborg så åker jag & Dessan upp på Torsdag morgon & stannar tills Söndag kväll. Vi ska leva lyx & har bokat ett dubbelrum på Gothia, är så himla skönt när hotellet sitter ihop med utställningshallarna. När jag tänker efter kanske det inte blir så mycket lyx, iallafall ingen tid till att koppla av, eftersom vi ska jobba hos pappa. Men helgen i Göteborg är alltid SJUKT kul, förra årets show kommer bli svår att leva upp till.. Men vi ska göra vårt bästa! & jag ska blogga varje dag därifrån & även försöka fixa in lite bilder så ni som inte är där ändå får känna av het luften i härliga Götet.

Men om ni kommer upp till Götebrog, GLÖM INTE att titta in en vända hos Annelunds Trailers, vi kommer visa olika sorters släp, både 2 & 3 hästars, även lastbilar & skrittmaskiner. Jag sitter som vanligt i baren så kom förbi & säg hej så bjuder vi på snack & dricka
!





Annelunds Trailers sponsrar Svante Johansson med detta snygga ekipag!






Skrittmaskiner från 42.500+moms, även dessa från Annelunds Trailers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0