Anything that's worth having Is sure enough worth fighting for

Nu har jag slutat skolan för dagen, skönt. Har bara haft en lektion mellan 11 och 12n, så det var bara fram och tillbaka som gällde. Så nu hade jag tänkt äta lite lunch, sen ska jag ut en sväng till damerna + pojken och kanske ev. vara så hurtig att jag slänger på mig idrottsskorna och springer en rund. Men vi får väl se hur det går med det, haha.. Men tror det blir markarbetspass på både fux & grå idag,kanske lite studs. Berit har fått en liten spricka i hoven så hovslagaren skulle komma idag och kolla henne. Så det får nog bli att hon går en liten runda idag bara.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild :D:D Är det dina hästar?

2010-05-08 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0