Back on track

Tänkte börja lite smått här igen, får se hur länge jag håller på denna gången, haha!

Vad har hänt under den gånga tiden då? Jo, tanthäst har deb. 130, & det gjorde hon galant med ett tidsfel. Trots att hon är 8 år är hon ju som sagt som en normal 6-åring när det gäller tävlandet. Men inte har hon bara deb. 130, utan även 135, med ett skit pet rent ut sagt. Men det roligaste var nog att hon bara gick över det.. För två månadersen gick hon knappt felfrit i 110, stoort framsteg av fina grålls.

Jag passade även på att deb. 130 med Coimbra, numera kallad " Berit ", hon gjorde detta jätte bra, också med ett nerslag. Helgen efter var Berit även med i Lilla Edet & tog oss Laholmare vidare till eliten, hon hade en blå & två gula rosetter med hem. Bra jobbat av amen tycker jag.

Nu har vi äntligen fått hem hästarna igen vilket känns jätte bra. Dessutom har pappa köpt en svart tuff liten lastbil som jag snart ( om 4 månader ) kan rejsa runt med! Vi har även tagit ut ett nytt Mustang Släp, i färgerna blått & gult. Bilder kommer snarast.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0