Det som inte dödar en stärker en

Godmorgon, eller förmiddag kanske det är. Tog faktikt lite sovmorgon idag, ganska skönt men jag personligen tycker faktiskt bäst om att komma upp på morgonen. Pappa hade fodrat iallafall så jag bara släppte ut hästarna i regnet en sväng. Haha, dom blir faktiskt sjövilda om dom står inne en dag, och nu duggar det bara lite! Rider nog lite senare i em. min söta vän Jens ringde precis och ville att jag skulle med in till staden en sväng. Och vet ni vad, jag är jättesugen på en latte och något att fika. Så detta blir nog jättebra ska ni se. 
Jag har iallafalll gjort klart stallet vilket är himlans skönt, det går väldigt fort när man bara ha två hästar. Men nog om detta, nu måste jag slänga mig i duschen och ta på mig något annat. Hörs i eftermiddag!
 



Var är sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0