For some the sun never goes down

Hemma igen efter en mysig dag i stan. Det blev en mycket god latte + en kladdkaka om jag delade tsm med Jens. Jag köpte lite små saker, sånt osm man alltid behöver. Jag köpte även ett par träningsbyxor! tumme upp. Så nu ska dessa invigas med en springrunda i skogen. Vet ni, jag har bestämt mig för att inte äta godis på 21 dagar, för det sägs ju att man tappar godis lusten helt så
Och jag har insett att jag är sugarholic, inte bra. Hur detta ska gå återstår väl att se, men jag får äta popcorn iaf. Men inte en enda söt sockerbit, huhu. Jag har klarat det idag iaf!
Men somsagt nu ska jag ut och springa en runda sen ska jag och mamma rida ut med Berit & Grållan.

CIAO



The world´s greatest <3


Kommentarer
Postat av: Ella

Åhh vad fin :D

2010-05-08 @ 16:04:11
Postat av: Sanna larsson

fin häst, vilken härligt bild :P:D

2010-05-08 @ 17:10:15
URL: http://sannalrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0