God morgon

Var ju och hoppade Calle igår. Det gick hur bra som helst, jag tycker verkligen jätte mycket om honom. Han är ganska svår på marken och blir lite stark och framtung emot hindrerna, men jag får en jätte bra känsla på honom så hoppas han kan komma med i helgen!
Jag har varit ensam hemma igår till idag, så nu ska jag försöka mig på att göra lite frukost och gå ut och hämta tidningen. Haha vad vuxen jag känner mig. Men fasten att vi har ett stort hus är det inte alls läskig att bo själv, jag älskar det + att jag har min hemska vakthund Ådi. Eller världens mes, men han är söt iaf.
Men nu ska jag iaf sätta fartl, tävlingarna börjar kl.14.00 så det är ganska lugn.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0