Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd

Fullt upp. Det är två ord som beskriver mitt liv väldigt bra för tillfället. Sluatde halv 5 idag, så fick jag fårt springa in och byta kläder, red ut en runda i skogen med Tilda, grålls & fux. Efter detta har jag ringta alla människor som jag skulle, är väldigt dålig på att komma ihåg detta annars. Har också bokat en dejt med min livscoach ikväll , vi ska på bio och se flickan från ovan.
Morgon dagen ser dock ganska lugn ut, tro det eller ej. Barnpassning på kvällen med Jens annars är det inget bokat. Storstaden Lördag & söndag plugga. Sen är det bestämt att Hansson kommer ner Fredag nästa vecka. Muy Bien :D Nu ska jag laga mat åt broder sen göra mig iordning, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0