ont i fötterna

kom preics hem ifrån jobbet, skulle slutat 7 men inte det, jag var hemma kvart i 9, dock två lådor glass rikar, en bukett rosor och två lådor med kakor. Rasta is tha shit!
Jag & Natalie gjorde iallafall klart stallet och red hästarna i morse. Sen har mamma även varit ute och gått i 1 h ikväll med my ladies. Så det var ju skönt att jag slapp det. Skulle egentligen ridit Calle också men orkar inte idag utan tar ist en lång dusch och kryper sedan ner under täcket.
BTW, 2 veckor kvar i skolan , BIG LIKE :D



Haha detta var min första storhäst, Zico e. VDL Sheraton-Farn.
Var ju tvungen att lägga ut denna underbart härliga bild på honom och hans ryttare My.
 Vadå positiv inställning till det där med att hoppa?


Och så måste jag ju även nämna att min gamla ponny Queen vann en MSVB och en MSVA idag med Karin, GRATTTTTIS :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0