SOLOS FAVE-the one and only

Åh jag har VÄRLDENS absolut bästa häst för tillfället. Vilken stjärna hon är, gick ju som sagt för första gången in i en 130 utan förklass och hon gjorde det så fantastiskt bra. Visserligen sprallade hon mest runt på framhoppningen och hon var pigg och hur stark som helst inne på banan, men vilken häst till att hoppa. Jag trodde aldrig att vi skulle landa efter hinderna, jag låg i stort sätt framme på halsen efter varenda hinder och såg absolut ingenting. Det var helt makalöst. Det var en A0, med 10 hinder & 12 språng. Hon bockade till en gång ordentligt innan 1 och jag var läskigt nära på att åka i backen, så hon blev väldigt vinglig till 2 så hon fick ett ner där. Men helt klar mer än en godkänd runda! Så nu laddar vi om battrierna för imorgon. Calle ska gå en pay ´n jump på onsdag ist för imorgon!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! jag vill seee!

2010-05-29 @ 10:29:46
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0