URSÄKTA

kära läsare men det har bara varit för mycket nu, både i skola & när det gäller hästarna. Men tänkte så smått komma igång här igen nu när allt börjar lugna ner sig.
Men har bara gått Måndag-Tisdag denna veckan, underbart. Idag var jag i härliga Göteborg med 3 härliga pojkar & bästa vän, vi har strosat runt på avenyn i det härliga vädret och varit på Liseberg. Jag älskar verkligen Göteborg, underbar stad!
Imorgon är jag också ledig så då ska jag ägna dagen åt att städa, packa lastbilen och fixa Grållan eftersom hon ska tävla på Fredag.

Grållan som var i harplinge och tävlade för två veckorsedan hoppade 120 och 130, var felfri och tog sin första placering i 120. Inte nog med detta, utan stjärnan var även felfri sin tredje 130 och tog hem andra platsen!! Så nu är vi kvalade till 140. Man behöver 2 nollor & Grålls har gjort 3 starter i 130, 0+8+0!

Btw. ska åka & provrida en syster till Grålls, super spännande berättar mer om detta under veckan!



Grållan & Gisela :D


Kommentarer
Postat av: Sandra Johnson

Grattis vad roligt :)

2010-05-26 @ 23:50:06
Postat av: Gisela

Ååååååååååååh vilken ära att få vara med här ;)



1.40 Belle..... GRYMT! Det är nu vi börjar vår nya karriär. Det är ok med hästskötare i 1.40! haha!



Ses när jag är hemma igen! INGA turer till fots över motorvägen eller ngt sådant trams med min syster. ;)

2010-05-27 @ 10:14:26
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0